Helbidea: San Gabriel auzoa z/g Telefonoa: 944 28 78 57 e-posta: 015178aa@hezkuntza.net

Ikastetxea

Zuzendaritza

Idazkaritza

Hezkuntza eskaintza

Araudia

Inprimakiak

OOG

Gurasoak

Eskola Kontseiluan gurasoen ordezkaritzaren zati bat berrizteko hautagaitzak aurkezteko epe guztiak amaitu ondoren, berriztu behar diren lau postuetarako hiru hautagai aurkeztu dira: Eva Miranda Fernández, Martina Fernández eta Almudena Caro Britos. Gurasoen azken ordezkaritza beraz,  Eva Miranda Fernández, Martina Fernández, Almudena Caro Britos, María Isabel Angulo Solana, María Begoña Serrano Barrigón eta Susana González Sevillak izango dute.

Irakasleak

Eskola Kontseiluan irakasleen ordezkaritzaren zati bat berrizteko hautagaitzak aurkezteko epe guztiak amaitu ondoren, berriztu behar diren zortzi postuetarako bost hautagai aurkeztu dira: Isabel Fernandez Porres, Ziortza Iturriaga Garcia, Fco Javier Llantada Zabala, Ainara Baraiazarra Zelaia eta Ainhoa Bilbao Alejandre. Irakasleen azken ordezkaritza beraz, Isabel Fernandez Porres, Ziortza Iturriaga Garcia, Ander Guaza Astobiza, Fco Javier Llantada Zabala, Ainhoa Bilbao Alejandre, Miren Karmele Irazuegui Ortiz, Ainara Baraiazarra Zelaia eta Itsaso Arretxe Ortiz de Urbinak izango dute.

Ikasleak

Eskola Kontseiluan irakasleen ordezkaritzaren zati bat berrizteko hautagaitzak aurkezteko epe guztiak amaitu ondoren, berriztu behar diren lau postuetarako hiru hautagai aurkeztu dira: June Conde Nubla, Ixchel González Rodríguez eta Goiuri Blanco Colodrón. Irakasleen azken ordezkaritza beraz, June Conde Nubla, Ixchel González Rodríguez, Goiuri Blanco Colodrón, Andoni de Diego Benito, Lucía González Gestoso eta Irati Mayordomo Mirandak izango dute.

Irakasle ez diren langileak

Eskola Kontseiluan irakasle ez diren ordezkaritza berrizteko hautagaitzak aurkezteko epe guztiak amaitu ondoren, berriztu behar den posturako hautagai bakarra aurkeztu da: Iñaki Vázquez Ciriza.

Irakasle ez diren langileen ordezkaritza beraz, Iñaki Vázquez Cirizak izango du.

Hori horrela ez da hauteskunderik ospatu behar izango abenduaren 2a baino lehenago eratuko den Eskola Kontseilurako hautets esparru ezberdinetan. Eskerrik asko ordezkari guztioi zuon partaidetzagatik.

-------

OMR

Familias

Una vez finalizados todos los plazos de presentación de candidaturas para renovar parte de la representación de padres y madres en el Consejo Escolar, se han presentado tres candidatas a los cuatro puestos a renovar: Eva Miranda Fernández, Martina Fernández y Almudena Caro Britos. Por tanto, estos son los miembros del Consejo Escolar por parte de las familias: Eva Miranda Fernández, Martina Fernández, Almudena Caro Britos, María Isabel Angulo Solana, María Begoña Serrano Barrigón y Susana González Sevilla.

Profesorado

Una vez finalizados todos los plazos de presentación de candidaturas para renovar parte de la representación del profesorado en el Consejo Escolar, se han presentado cinco candidatos a los ocho puestos a renovar: Isabel Fernandez Porres, Ziortza Iturriaga Garcia, Fco Javier Llantada Zabala y Ainhoa Bilbao Alejandre. Por tanto, estos son los miembros del Consejo Escolar por parte del profesorado: Isabel Fernandez Porres, Ziortza Iturriaga Garcia, Ander Guaza Astobiza, Fco Javier Llantada Zabala, Ainhoa Bilbao Alejandre, Miren Karmele Irazuegui Ortiz e Itsaso Arretxe Ortiz de Urbina.

Alumnado

Una vez finalizados todos los plazos de presentación de candidaturas para renovar parte de la representación del alumnado en el Consejo Escolar, se han presentado tres candidatos a los cuatro puestos a renovar: June Conde Nubla, Ixchel González Rodríguez y Goiuri Blanco Colodrón. Por tanto, estos son los miembros del Consejo Escolar por parte del alumnado: June Conde Nubla, Ixchel González Rodríguez, Goiuri Blanco Colodrón, Andoni de Diego Benito, Lucía González Gestoso e Irati Mayordomo Miranda.

Personal de administración y servicios

Una vez finalizados todos los plazos de presentación de candidaturas para renovar parte de la representación del personal de administración y servicios en el Consejo Escolar, se han presentado un candidato al puesto a renovar: Iñaki Vázquez Ciriza. Por tanto, este es el miembro del Consejo Escolar por parte del personal de administración y servicios: Iñaki Vázquez Ciriza

Siendo esta la situación, no se celebrarán elecciones para la constitución del Órgano Máximo de Representación que quedará constituido antes del 2 de diciembre. Muchas gracias a todos representantes.

Urriaren 17tik martxan dira HEDATZEko tailerrak eta indartze saioak. Apuntatzeko ipini mesedez kontaktuan dagokion irakaslearekin.

Ikasleek jantokian geratzeko aukera izango dute astebete lehenago irakaslea abisatuz.

Horrez gain, institutuko jateko gelan etxetik ekarritako janaria berotu eta jateko txokoa 14.55ak arte erabilgarri ere izango dute. ESKEINTZA

HEDATZE está en marcha desde el 17 de octubre. Para apuntarse hay que ponerse en contacto con el profesor/a de cada taller.

Los alumnos/as tienen la opción de quedarse en el comedor avisando al responsable de cada taller una semana antes.

Además de eso pueden traer la comida de casa, calentarla y comerla en la jateko gela del instituto hasta las 14.55hrs. OFERTA

GURE PROIEKTUAK

GURE TXOKOAK